Så segt.

Ja.. Här sitter jag. Böckerna är uppslagna, word dokumentet öppet, rubriken skriven och jag läste frågan och började kolla i boken och DÄR tog orken slut. Bara jag tittade i boken!
Det är illa. *hahaha* Men en bra anledning till att se till att göra denna kompletteringen så snart som möjligt så jag kan klara kursen och skicka dessa böcker låååååååååångt bort! Inte behöva titta i dem mer. :P

Så får se till att börja nu så jag kommit en bit på väg. (hur svårt kan det vara egentligen)
Och så ska jag försöka komma mig bort till Hunnebo sedan. Kristina och barnen skulle dit och hälsa på så får ju passa på då.

Ingen spis kom idag förresten. Fick sova i lugn och ro.

Nej just det. Mot böckerna...!

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0