Ny vecka

Idag startade en ny kurs då ja. Enbart på engelska. Det gick ju lite så där med det.
Han knaglade sig fram där på engelska och mumlade rätt bra så var lite svårt att höra och förstå.
Men men, den som lever får se hur det går.
Men vi förstod inte för i hans papper stod det att det var två föreläsningar denna veckan men i schemat står det tre?
Aldrig nån direkt koll där kan man tycka.

Fick iaf hämtat ut min omtenta i den där hemska kursen som jag hatar.
Och ni ska tar jag jublade när jag såg att jag fått tre G, och de som fått det får komplettera tentan istället för att göra den på nytt! Härligt härligt! Blir bara att sätta sig och fatta hur man ska göra.. Gillar inte sådana där, "skriv så mycket du kan om nått du inget vet nått om" frågor. Fast nu får jag använda boken kanske blir lättare då.

Fick låna Jeanettes anteckningar på budgeten idag oxå, jag hade inte gjort så mycket fel ändå. Eller ja, inte om det hade funkat att göra som läraren sa, att strunta i skatten. Var en summa som var på fel ställe annars var det rätt förutom att jag inte hade med skatten, eftersom läraren skrev att det inte behövdes eftersom man egentligen inte tar med den i budgetarna. Men nu ser det rätt ut iaf :)

Fick hämtat min bok när jag kom mig hem oxå, trodde den kostade under 300 (fick för mig det stod det när jag beställde) men jag ser det jag vill se tydligen för den kostade visst 447 kr.. Oops..
Men verkar som att den boken även gäller till nästa kurs. Skönt det iaf.

Nej nu ska jag kolla lite på vad det står om kompletteringen och så. Sen blir det att försöka komma tidigt i säng, skola imorgon med.
Och på onsdag ska jag åka in och träffa de andra för att jobba klart på arbetet som inte gick så bra med.

Sov gott.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0