Natten

Filmen funkade fint =)
Och glassen var god ;)

Men sen filmen tog slut har jag varit så rastlös. Halv kollar på femman, filmen om Tina Turner.
Men inget jag fastnar i.
Så ska nog snart sova.

Imorgon kommer nog Johan en sväng till.
Börje har ju börjat jobba nu och han jobbade idag och igår, och då kan jag ställa upp.
Tänkte först när han frågade här om dagen att han skulle göra nått annat och ville ha barnvakt så nästan så jag blev irriterad där men fick ju frågat om han skulle jobba innan jag blev arg på riktigt. Det är tur jag aldlrig brusar upp snabbt eller vad säger du Karen? Inget vi gör väl ;)

Ett litet kort innan jag slutar skriva.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Häftigt kort!!

2009-01-11 @ 15:39:30
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0