Ingen spis

Ingen spis kom det idag heller. Svårt att tro att den kommer nu iaf.
Idag har jag.. Vaknat, suttit med kompletteringen, sett på tv, pratat med Karen på msn, duschat, hämtat Johan på fritids, gjort klart kompletteringen medan han kollade på youtube klipp med Pingu, sagt hej då till Johan och sitter nu med Karen på msn igen. :)

Blir film till kvällen med Robin. Kanske godis? *hmm* Förutom en chokladbit i tisdags har jag faktiskt inte ätit varken choklad eller godis. Det ni. ;)

:O :O :O :O  **Hemska tanke**
USCH jag håller på att bli en sån där jobbig människa som jag själv kan störa mig på, som bara pratar om vad man ätit inte ätit och sånt! FYYYY på mig! *slår mig själv över fingrarna*
Det får jag ju se till att sluta med!

Och nu får jag väl plocka lite här så jag får plats med nästa böcker bredvid mig här på skrivbordet!

Hej hopp.

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

heja heja heja heja du e duktig som inte ätit massa snask=) kramar

2009-01-26 @ 07:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0