...

Det händer saker här i vårt lilla samhälle. Och inga trevliga saker är det :(
Lurar runt en pedofil, iaf i Hunnebo men han är väl rörligt. Apoteket i Hunnebo blir rånat av en idiot med yxa.
Och nu (idag) har en kille hittats död, troligen misshandlad till döds! Och för ett år sen eller nått hade vi ju den där våldtäcktsmannen. Och inte ska vi väl glömma bankrånet i Hunnebo för några år sen. (lär ju finnas fler men dessa känns som rätt nya)
Var är vi på väg?!
Vågar man gå utanför dörren när det blivit mörkt?
Vågar man ha dörren öpplåst nått när man är hemma?
Jag fick stränga order på att jag/vi inte går få ut på krogen mer och ska vi ändå dit ska mamma med med ett hagelgevär.
Hon ska skydda oss! ;)

Hel sjukt är det iaf!

Annars har dagen varit lugn, varit barnvakt idag. Han kom vid nio, så blev väck av Börje precis innan (ögonen gick i kors) och sen spelade vi lite schack... Jag vet inget om det, kan inget om det och fattar inte nått. Men fick testat och Johan fick försöka förklara.. Förstod inte mycket mer men vann gjorde jag iaf ;) Men det var ju tack vara att han sa åt mig hur jag skulle göra. *haha*
Fia med knuff spelade vi, han spelade lite tv spel, var och handlade, gjorde mat, hämtade bil och sen åkte vi en sväng till Hunnebo. Där var vi inte så länge. Tittade på när de fick sin matta tvättad och så. Och pojkarna bråkade mest.. Lite som vanligt då..
Caroline fick hoppa in och jobba och pojkarna verkade inte så intresserade av att leka med varann så vi åkte hem, nån gång mellan halv och tjugo i fem skulle jag tro.
Så nu har jag lämnat bil och barn och tror Emma kommer.
Och här ser ut som en svinstia och luktar fiskbullar i mängder.*hahahaha*
Men.. nån gång SKA jag städa. ;)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja jag hörde detta. Jätteläskigt ju. Ja det är nog bästa att ha med sig en Lotta ut på krogen, för den är inte att leka med om hon blir arg.



Puss på dig!!

2009-01-24 @ 19:02:17
URL: http://mammakristina.blogg.se/
Postat av: Karen

Ja, ta gott hand om dig!! Jag vet inte vad jag tar mig till om det skulle hända dig nåt!!

2009-01-25 @ 08:24:08
URL: http://daddis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0