En måndag i januari

Idag stod den här när jag kom hem! Min nya spis! =D
Och plattorna blev varma snabbt! Behövde inte vänta en 10 minuter på att den skulle bli så varm så att vattnet började små bubbla. *haha* Hann knappt med istället. *haha*

Här är den



Se så bra de funkar plattorna! (bildbevis på att jag försöker laga mat ;))


Kanon bra, förutom att gallret fick man verkligen trycka in.. *hmm*
Ja ja.

Idag var det skola och för första gången (vad jag minns nu) så hade jag ont av en parfym.
Satt bredvid en som jag inte suttit bredvid innan, har alltid haft någon/några emellan.
Och så började det trycka och göra så ont över bröstet, började på ena sidan då
jag tänkte "tur att hjärtat sitter på andra sidan för annars hade jag blivit rädd nu".
Men sen gick det över hela bröstet och när det började kännas bak i ryggen tog jag min
bricanyl och gick ut och satte mig i friska luften en liten stund.
Förstod inte att det var hennes parfym förrän efter en rast, då jag kände hur hon luktade
när hon kom och satte sig. Så henne satt vi (Dalsi och jag) inte vid på eftermiddagen.
Försökte hänga med i räknandet men inte så lätt när han inte riktigt förklarar, utan han räknar ut
och en annan försöker hänga med så gott det går..
Så vi får väl se hur detta slutar..
Blir nog ingen ekonom av mig. Får nog satsa på nått annat.
Frågan är ju bara vad?!
Ja ja, sånt är det.

Imorgon är det skola med, likadant som idag. Fast imorgon får jag klara förmiddagen utan Dalsi.
Hon kommer inte förrän tolv, ifall hon kommer alls.
Men ska nog överleva det med ;)

Nej nu ska jag väl.. Ja jag vet inte.. Göra nått annat.

Natti natt

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

de finns inte bak å fram på gallret va?

2009-01-27 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0