Dravel

Mår så där illa i vågor. Lite jobbigt är det ju.
Nån liten bassilusk kanske som inte vill bryta ut på riktigt utan bara jävlas lite.
Men går väl över det med. Bryter väl ut lagom till måndag när den nya kursen börjar :P

Och den är på enbart engelska! Boken och föreläsningarna. Mycket spännande.. Not! :P
Men blir säkert bra det med. Kanske.

Kollat på två Beck filmer idag, inte mycket att ha än så länge men fanns inget annat att göra.
Och femman var svart, igen.

Har satt upp mig på tvätt imorgon, så klockan sju är det tvättning som gäller.
Kanske man kan få vänt tillbaka dygnet lite, OM jag klarar av att hålla mig vaken hela dagen :P
Vilket jag har en del svårt att tro på.. ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas att du håller dig frisk.



Ja detta med engelska, hmmmmm, undrar om det ligger i släkten att "vara bra" på det, hahaha.. Tycker att du är jätte duktig som pluggar, du är ju bäst glöm inte det!!

2009-01-07 @ 10:18:08
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0