:D

Har ni sett?!
Nu har Kristina grejat med min blogg igen!
Och jätte fin blev den denna gången med :)
Hon är kanon duktig!
Så tusen tack än en gång Kristina :)

Och så ett litet tack till Karen som en gång skickade mig den bilden som är där nu och för att hon påminde mig om att jag hade den :) Kanon fin bild tagen i Norge hos Karen :)

Idag fick jag ett papper i brevlådan där det står att jag ska få en ny spis!
Det är ju toppen. Min är ju lite lagom seg om man säger så och så lossnar färgen i ugnen och så.
Så nästa eller näst nästa vecka kommer det en ny :D

Nu ska jag nog kolla på en Beck film, har inte kollat på nån innan så har fått låna några av Börje.
Så nu får vi se om de är så bra som jag hör folk säga ;)

Kisses

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det var så lite!!



Saknar dig!!

2009-01-05 @ 23:13:45
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0