1:a januari

Nytt år nu :)
Var i Hunnebo igår, åkte vid fyra till Carro. Där blev det middag och sällskap :)
På kvällen nån gång gick vi bort till Martin där vi var till tolvslaget då det ny året skålades in och man tittade på fyrverkerierna runt omkring.

Sen åkte vi upp till Hee för där skulle det vara fest... Hahahaha, jo säkert. :P
Då ringde jag efter en taxi till Robin och mig, och sen stod vi ute och väntade på den i 45 mycket kalla minuter.
När den äntligen kom och vi hade tinat lite kom vi fram till Kanske där vi gick in och kikade läget.
Såg några vi kände igen men inte mycket mer. Så vi stod mest där och stod dumma ut.
Vi ska inte gå ut tillsammans tror jag, vi blir så tråkiga :P
Och allt det där pratat om "Jag kommer göra allt för att ..."  det försvann nog så snart vi såg personen i fråga ;)
Precis som jag misstänket :P Han är precis som en annan, mer prat än vad det är verkstad.
Vi gick hem rätt snart från Kanske, gick hem till Robin istället och la oss under varsitt täcke på varsinn soffa och glodde tv och bara pratade strunt. Trevligt var det :)
Gick inte hem förrän klockan var fem i morse så då somnade jag skönt.

Han ringde förut vid fyra och då hade han nyss vaknat. Inte van att vara uppe sent han ;)
Själv har jag legat i sängen och kollat på Borta med vinden och nu Vänner på femman.
Blir nog att han ringer snart igen och det blir en film eller nått.

Hoppas er nyårsafton var bra :)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0