Den första dagen i februari

Jag är hemma, jag lever. Överlevde att lämna kommunen över ett dygn!
Helt otroligt!
Åkte dit igår och blev upplockad, sen hem till Valle för att hämta ett par pojkar som skulle köras till deras FIFA turnering.
Och hem plockade vi upp två tjejer som skulle med hem till Valle.
Hemma hos henne gjorde vi oss i ordning, gjorde klart maten och sen kom den femte och då åt vi och pratade på.
Eller ja, de pratade på. *haha* Jag ägnade mig mest åt maten och försökte klura ut vad de var för ena.
Äpplepaj blev det till efterrätt som Valle hade bakat innan. Mycket gott!
Och sen var det körslaget som gällde och när det var slut spelade vi Buzz... Och vi vet ju alla vem som är mästare i det?!
Jo JAG va klart ;)  Spöade de andra :P
Fast låg då sist ett tag men så kom en liten djävul i mig och då slog jag dem. ;)
Sen tjugo över elva kom taxin och så åkte vi ner till stan. Den biten på ja inte ens tio minuter tror jag kostade nästan lika mycket som vägen mellan Kungshamn och Hunnebo..
Skulle möta upp pojkarna och efter många om och men så visade det sig att de inte kan vara utan dem en kväll så då fick vi snällt gå in på..... GG!!! Jo tjena gamla kärring! Så kändes det iaf. *hahaha*
Första vi ser när vi kommer in är en idiot som springer ner för trappan med ett "Yeeeeaaaaahhhhh" öhh... oookej..
De fick kuttrat lite med pojkarna och sen kom vi oss ner på dansgolvet där vi dansade loss resten av kvällen.
För ovanlighetens skull började min huvudvärk komma där.
Sen strax innan de stängde (vilket är två i Uddevalla) gick vi och kom oss hem. Fick med oss en av de mindre pojkarna då så vi spelade Buzz och vem vann om inte..JAG, igen! Fast fråga mig inte hur för det vet jag inte för jag kunde inte nått.
Sen var det så sova dax. Eller ja la mig och läste och pojkarna låg och skrattade och pratade.
Och sen kom Valle att bli väääldigt gammal i mina ögon ;) För då öppnade hon dörren nere och ropade upp till dem "nu får ni vara tysta, vi försöker sova här nere" *hahaha* Och skyllde på att hon skulle jobba idag.
Så de tystnade ju då efter hon gapat där en liten stund.

Imorse när hon kom upp frågade de när hon skulle börja jobba... "Halv fyra" *hahahahaha*
Så då tyckte de hon var lite löjlig ;) Frågade henne sedan vad hon trodde med fem pojkar i samma rum så där.. *haha*
Men det hade hon inget bra svar på.
Pojkarna åkte vid en tolv, då bakade vi en kladdkaka och satte oss och kollade på en film, som inte hann klart innan vi åkte så vet inte hur den slutade. *haha*

Och nu är jag ju hemma.. Så skönt. Det är verkligen Borta bra men hemma bäst!
Och nu bara jag längtar till man ska lägga sig för jag är trött.
Sover ju inte så bra borta ;)
Men får skriva ut papper och så, är ju skola imorgon... bläää..

Hej hopp.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0