Tisdag

Har väl inte så mycket att skriva.. Ska sätta mig med ekonomistyrningen.

Läste en blogg.. Och hon skrev en fråga i ett inlägg om när man är för gammal för sitt första barn.
Och hon tyckte ju att 25 är en bra ålder. Tyckte jag med när jag var mindre. Tills jag blev 25 och insåg att nej.. Jag var inte så gammal ändå eller redo för det. (Sen var jag väl singel med så hade varit svårt ändå, men inte det som är själva vitsen). Och det kommer hon kanske oxå inse att det är inte bara val mellan karriär eller barn man har. Finns andra saker med. Man kanske inte ens själv känner man är redo för det, eller man har inte ekonomi till det eller man är ensam.
Men så tänker man inte. Inte förrän man är stor som jag är ;)
Det var som att hon tyckte att om man var över 30 skulle man verkligen inte skaffa barn.
Så alla 30 + får bli barnlösa varken de vill eller inte. Var väl kanske inte riktigt så hon menade, hoppas jag men så kunde man tolka det. Ja ja. Jag får väl vara så 50 om jag vill, kan och orkar innan jag skaffar mig en unge.
Hon skulle nog passa att bo här ute där de börjar när de är 16-17 med att skaffa barnvakter och barn till dem ;)

Nej nu har jag väl klagat lite så det räcker.
Handlat har jag fått gjort och ätit har jag.
Och tvättid har jag satt upp mig på imorgon klockan sju.. wwiiee.. ;)

Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: carro a

ja de e ju jäkla tur att man själv får välja när man ska skaffa barn. love ya

2009-02-04 @ 07:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0