Denna onsdag

Först ska jag säga..



till Börje som haft födelsedag hela dagen idag.

Sen har jag nog inte mycket att skriva.
Inget svar från Bosse, va klart.
Och har pluggat, eller försökt plugga iaf. Men tar tid när det är på engelska.
De glömde det att vi bor i sverige... :P

Är trött i huvudet nu men ska försöka sedan en stund till,
fast det blir efter jag sett på tv för idag...
Idag börjar Grey's!
Hurra! Nått att se fram emot på veckorna. *haha*

Annars inte mycket att skriva.
Vill be om ursäkt till mamma ifall jag var kort och otrevlig i telen förut. I
nte meningen att vara sån.
Lite trött bara. :)

Imorgon blir det mer plugg plus att jag ska ha Johan en stund,
har egentligen sagt att jag inte kan men han ska iväg och jobba i Ljungskile
och Solveig ska till Uddevalla så får ta honom en stund ändå.
Jobba är ju bra om han gör kan jag tycka.
Men jag hoppas allt på att de inte är hemma allt för sent.
Känns jobbigt att inte kunna vara social med Johan när han är här
och känns "jobbigt" att ha honom här när jag ska plugga.
Men det har funkat förut så ska väl funka nu med :)
Behöver väl pauser imorgon med och då får jag passa på att spela fia med knuff eller något med honom. :)
Idag har han varit i Lysekil och åkt skridskor och bowlat så det får jag ju fråga honom om
och hoppas på att jag får mer än ett "Jag kommer inte ihåg" ur honom.

Och på fredag blir det mer plugg och få bilen på kvällen.
För sen på lördag kvart över nio så börjar tentan!
Och som vanligt är det inte mycket jag kan.
Jag känner igen saker när jag läser om det men inte så jag kunnat svara på en fråga om det :P
Men men det kommer nog. :)
Har iaf inte fått nått psykbryt än ;)
Inte illa det!

Nej, Karen lämnade mig på msn,
hennes dator ville inte vara med att leka mera,
så jag får väl ta och plugga en halvtimme till innan det är soffan som gäller!

Hugs and Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0