Söndag

Blev bara Börje som kom igår, Johan var och lekte med Emelie.
Så han betalade maten som vi sedan lagade tillsammans. Gott var det =)
Efter vi ätit gick han hem och då startade jag en av filmerna jag lånade av Carro.
När den var slut ringde Valle och ville jag skulle komma bort till hennes föräldrar för de var där.
Hon ringde efter melodifestivalen var slut så hon förstod iaf att det inte var nått för mig ;)
Så var där en stund, men gick hem när de skulle vidare, hade ingen lust att gå ut.
Väl hemma fastnade jag framför datorn, ooooooooovanligt!
Och sen låg jag i sängen och glodde på tv.
En bra dag helt enkelt. Lugn och fin.

Var lite orolig jag skulle ha tråkigt hela helgen när Robin åkte till Norge och lämnade mig här ensam utan nån att glo på film med ;) Men jag klarar mig fint själv ;) *haha*

Och idag har jag ännu inte gått upp ur sängen, ligger här med tvn på och datorn i knät. *haha*
Eller jo, har ju faktiskt plockat i köket och fått disken klar ;)

Försöker få tummen ur att sätta mig med marknadsföringen, men tycker det är svårt att plugga när det bara är text.. Hur gör man då?
Och så ska jag ner och fylla på busskortet, gjorde aldrig det i torsdags när jag fick låna bilen istället.
En ny kurs börjar imorgon, Makroekonomi. Även den på engelska. Hurra..
Som tur är är det samma bok som vi hade i Mikroekonomin så slipper iaf köpa ny bok.

Nej, nu får jag nog ta mig nått att äta och sen sätta mig med böckerna.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0