Tisdag


Ett litet inlägg ska jag väl kunna skriva idag med.
Blev ju lite långt igår. *haha*
Varit skola och sen bussåkande, fast slapp åka buss till Hunnebo utan fick då skjuts med bil, det var skönt. *haha*
Sen var jag ensam med pojkarna.. Mindre än en timme tror jag? Så var Christian hemma. Så har suttit där med dem tills mamma skulle till jobbet så jag kunde åka med henne. Theo somnade upptryckt mot mig i soffan, någon som var lite trött då. *haha*
Var så trevlig det sista att jag satt på Christians dator medan han gjorde i ordning pojkarna. ;)
Så kom jag hem, pratat lite med Karen och nu ska jag läsa lite marknadsföring är det tänkt!

Wwiiee.. Vilket rooooligt inlägg.. Noooot!
Men så får det bli.

Här kommer en låt jag gillar, är inte rätt video till så bli inte snurriga när det inte passar ;)



Gillar henne =)

Kisses

(Jo, jag har fixat bil på lördag =) Får låna Börjes bil då. Inte illa! Och så har jag fått svar på ett av mailen jag skickade igår.
Från Kansli, de skulle ha personalmöte på måndag så då skulle hon framföra att jag önskade sommarjobb ifall de skulle ha vikarie.
Och att hon tyckte det funkade bra förra året så hon ville iaf se mig där. =)
Så får vi se vad som händer.. Bosse har inte svarat än..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0