Tenta fredag

Ja denna fredag har gått den med, den har varit rätt lång känns det som.
Hade tenta halv nio, förstod inte mycket av den *haha* men svarade så gott jag kunde och sen åkte jag till lillasyster och sjuklingarna. Med dem var jag väl till en halv fyra, körde dem till tandläkaren och så.
Sen till fritids för att hämta Johan och sen har jag haft honom här hela kvällen.
Vi tittade på Lilla sjöjungfrun och åt lite onyttigheter. Det gillade han :)
Sen lämnade jag honom och bil. Kunde få ha den till imorgon men till vilken nytta kände jag.
Ingen bensin på den ju :P
Och nu har jag bara legat och kollat på en film här hemma.
Skönt =)
Men imorgon.. Eller kanske mer troligt söndag drar det igång med pluggandet igen till nästa tenta som är på lördag nästa vecka. Marknadsföring denna gången.. Även där är litteraturen och så på engelska.. Det gör det hela svårare kan jag säga. Men men kommer säkert gå kanon fint. Får intala mig det iaf. *haha*

Nej nu ska jag starta en annan film, lånade filmer av Carro, och se om det är nått att ha. Han är ju rätt fin han som är med iaf så får väl titta på honom om inte annat ;)

Natti natt

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0