Ser ni?

Ingen stor förändring men en liten =)

NU börjar jag bli lite tok stressad över detta.. Men klart, har ju varit relativt lugn tills nu. *haha*
Men nu börjar det kännas.. Och jag kan inget känns det som! (som vanligt)
Och jag har upptäckt att jag inte kan läsa min egen stil på anteckningarna. *haha*
Allt är relativt logiskt, men att komma ihåg alla olika saker som är till alla olika grejer.. Det är det värre med.

Behöver inte hämta Johan och så idag iaf, känns lite skönt för då kan jag ägna mig åt bara detta.
De hade ställt in Ljungskile trippen idag på Börjes jobb så han är hemma och kan hämta honom själv.

Nej nu får jag fortsätta!

Fast först en bild.. Ni må tro jag skrattade lite för mig själv när jag såg den ;)



*fniss*

Skriver säkert nått senare..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser jag ser!! =)

2009-02-19 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0