Så här är det.

Sitter i skolan... Med huvudvärk.. Fortfarande!!
Och lite så där härligt illamående som man blir oxå.
Var inget lätt att få i sig frukosten idag, men nu börjar jag bli hungrig känner jag så får nog snart ta det där äpplet som är med.

Nu i tre veckor frammåt har jag massor att göra med skolan! Så skriver jag inte här så ofta som ni (läs mamma) vill så är det därför. Kommer försöka att inte logga in på msn och så med.. Så Karen, jag är ledsen du får klara dig själv oftast.
Men kommer tillbaka! ;)
Men måste verkligen ta tag i detta nu. Kunde inte somna i natt över allt som snurrade ang. skolan och så...

Finns inget annat att göra än att ta tag i det om det ska finnas en fortsättning!

Men nu ska Dalsi och jag ta och räkna lite.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0