Lördag

Ni ska tro jag har det skönt!
Ligger i sängen, eller ja halv sitter med massa kuddar bakom ryggen, tvn står på och slö tittar på den och så datorn i knät. Mycket bättre kan det nog inte bli just nu. *haha*
Vore ju om nån kom med en god frukost då men man kan ju inte få allt ;)

Sen ska jag väl försöka städa, *hahaha* har ju tänkt det ett tag nu.. Men inte kommit längre för det :P
Sen vet jag inte, händer det nog inte så mycket mer. Se på de filmerna som är kvar som jag lånade av Carro.
Den med han som är fin, den stängde jag då av. Orkade inte titta mer, så dålig.
Så då tog jag och la mig i sängen istället och glodde på tv tills ögonen gick i kors. ;)

Nej.. Ska nog njuta ett tag till i sängen ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0