Lång lördag

Ja, nu har jag varit hemma i en timma.
Var en lång dag borta idag. ;)
Och rätt trött så förstår egentligen inte varför jag sitter här och inte ligger i sängen.
Åkte hemifrån halv åtta och ingen snö var det så gick så fint så att köra :)
Skönt med bil faktiskt. Den där sambon jag ska skaffa ska nog ha en bil extra till övers till mig med ett bensinkort med..
Så kan man ta bilen varje dag ;)
Kom iaf dit i god tid, kollade sal och så mötte jag upp Dalsi som kom lite senare än mig.
Hitta till salen och så var det bara att sätta sig på sin plats och vänta på att det skulle börja.
Var "må illa" nervös på vägen in men det lugnade ner sig. Det får gå som det går.
Svarade på allt, fast ett par var ju bara rent dravel hade verkligen ingen aning. *haha*
OCh uträkningarna.. Ja det får vi se hur det gick med. Budgeten vet jag inte gick alls.
Bara den uppgiften satt jag med i ett par timmar. Och inte blev det rätt för det! Nått väldigt galet gjorde jag iaf..
Och det var det som jag kände igår att jag kunde :P *hahahaha* Men men, sånt är det.
Satt till en kvart i ett då jag gav upp budgeten, då hade jag suttit och kladdat många gånger och som sagt, länge.
Så tog jag bilen och åkte till Hunnebo. Kom lagom till maten ;)

Sen har jag varit hos syster till strax efter åtta. Passade pojkarna några timmar när Carro jobbade och Christian åkte till Uddevalla. Fick räkor av Caroline :)
Gick hem till mamma och halv kollade på melodifestivalen, eller ja, jag såg.. tre bidrag kanske?
Är inget jag ser på annars. Såg förra året men var mer Björn som drog än nått annat ;)
Sen åt vi räkor istället :)
Och när vi var mätta och melodifestivalen var slut så tog vi oss svängen till Kungshamn för att lämna av mig.
Och här sitter jag nu. Helt färdig..
Så blir nog sängen nu. Finns inte mycket annat att göra ändå.
Karen har ett liv utanför msn idag! Hon är ute och svänger loss! Önskar jag hade kunnat vara där!
Men du vet hur det är Karen, det där jet planet får vi inte ha ifred!

Natti natt på er!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0