Freeeedag

Åhh.. Har svårt för att somna nu igen.
Var så trött igår kväll men kunde inte somna så låg och glodde på tv, kände hur trött jag blev så stängde av tvn vid ett och släckte, men sen låg jag ändå där och vände och vred på mig. Till slut gav jag upp och startade tvn igen.
Till sist somnade jag ifrån tvn med glasögonen på, vaknade till vid tio i fem och stängde av tvn och så.
Tröttsamt att det är så.

Ska se lite på tv, sen ska jag nog ta mig ett bad.. Skönt :)
Sen ska jag ta tummen ur och läsa lite har jag tänkt.. Hoppas jag får tummen ur bara ;)

Vet ni vad jag faktiskt har gjort idag?! Det första jag gjorde var att göra ett litet träningspass. Var lite ben, lite armar, lite rygg och lite mage. Och upptäckte då att oj vad jag ingen styrka har i armarna. *hahaha*
Men kanske får lite om jag fortsätter ;)

Sen får vi se vad som händer idag... Blir nog inte mycket för undrar om inte Robin är lite så där sur som bara han kan vara... Men jag kan ha fel med.. Ja ja det märker vi om det blir nån film idag :)

Sen har jag inga större planer för helgen, Johan har utsett mig till chafför imorgon när han ska på kalas på Smögen.
"Jag vill att du kör, för du kär bäst!" *hahahaha* Tur att inte hans pappa hörde det ;)
Och på söndag så har vi tänkt åka till Torp Caroline och jag med Johan och Theo, Johans idol Pingu är där då ;)
Han älskar verkligen pingviner han. Något som hade gjort honom riktigt lycklig tror jag vore om Pinga var med Pingu på Torp men stod bara Pingu så så blir det inte.

Nu står fyran på här, hon Malou (?) är inte hon bra tröttsam, jobbig och tråkig?!?!

Ohh nu är det Hem till gården *haha* spännande spännande :P

Nästa vecka så bör jag få veta hur det gick på ekonomistyrnings tentan. Är på sidan och kollar hela tiden men inget nytt händer.. Men idag är det 15:e arbetsdagen vilket bör innebära att det är sista dagen för rättning.
Lite nyfiken är jag ju.. Och rädd på samma gång! Men blir säkert bra.

Nej.. Får väl sluta skriva här nu.. Så kanske jag har nått att skriva senare med ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0