En snöig tisdag morgon



Så här kändes det idag när klockan ringde.. *haha*
Fick ju upp vid åtta för då skulle Börje snart komma med bil
och dammsugare och så.
Så nu har jag tagit mig en timme och försökt vakna på.
Går väl lite si så där. *haha*

Kollade ut när jag gick upp och vad fick jag se? Jo en massa snö!
Så jag kom fram till att han som sitter där uppe, han tänkte för sig själv:
 *Jessica ska ut och köra bil idag ja.. Och har inte direkt kört i snö..
Nu jäklar ska hon få snö!! Mohahahahaha!*
Lite elakt får jag väl säga..  Men men sånt är det ;)
Man vet ju aldrig heller om den ligger kvar till fem.

Nej nu ska jag ta och ägna mig åt min Micro ekonomi..
Väldigt väldigt spännande..

Hugs and Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

det snöar ialla fall fortfarande i hunnebo hihi

2009-02-10 @ 11:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0