Oh no, text men inga bilder.

Då var året snart slut..
Idag fick jag jobbat lite, var skönt att göra nått =)
Även om det var lungt och jag satt och var mest idiot på vissa som tydligen bara har en telefon för att stänga av..
Men till sist blev jag så trött på det så jag gjorde en fuling och skickade till henne som sitter på den avdelningens expidition. Mohahahaha.
Jag orkade inte får mer skäll för att man tydligen inte vill svara?
Så det fick hon snällt ta.

Sen har jag sovit, har haft huvudvärk (bara fjärde dagen så ingen fara), så jag sov och sov.
Jag gjorde små rundor upp och titta på datorn med för att se om jag hade fått svar på ett mail.
Vilket jag aldrig fått så då stöp jag rätt i säng igen och sov en stund till.

Sen försökte jag mig på att spela mitt CSI spel, köpte ju fyra när jag fyllde =), vilket inte går såå bra för frågorna jag ställer står på franska så man får försöka luska ut vad man frågat genom svaren. För svarar gör dom på engelska, och första fallet var allt på engelska.. Men sen ville dom att jag skulle lära mig franska tror jag.
Spelet ville inte riktigt att jag skulle lägga av när jag ville heller för då gick det inte att stänga av..
Men men, det var bara att stänga av hela datorn..

Nu har jag mest bara suttit. Lite stressad men uttråkad.
Stressad över skolgrejerna. Nu börjar jag känna av nerverna inför tenta och psykbryten kommer nog närmare.
Men jag kan, jag kan, jag kan!
Är ju bara hälften kvar nu!

Imorgon är ju nyårsafton då..
Och som det brukar vara för mig, så har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Det enda jag vet är att det är middag hos Solveig vid tolv, vi ska äta makrill.
Sen är det rätt tomt i planeraren.

Vi är några som pratat på att vi vill typ sjunga singstar och så, men vi har ingen stans att vara.
Jag har frågat Börje om vi kanske skulle laga mat och se på film, men man får ju bara kansken ur honom. Ja förutom idag för då sa att att OM han ska spela imorgon så spelar dom nog till kvart över elva..
Ja ha, så kul tycker jag nog inte det är att sitta här ensam till halv tolv för att han ska komma och se på några raketer för sen är han trött och vill hem och sova??
Robin sa igår att jag fick komma till honom om jag ville men kom fram till att det blir kallt att sova ute, plus att det vågar jag inte, litar inte på Göteborgare heller.

Så, ja.. Vi får väl se om det händer nått. Eller om man sitter här ensam.

Men nu ska jag nog lägga mig.
Om jag bara kunde fatta åt vilket jäkla håll man ska vrida på elementen för att få dem mindra varma.
För det är så jäkla varmt här! Satt förut i linne och trosor, med fläkten på...
Det är inte normalt i december.. Nu har jag iaf byxor på mig med, men fläkten går fortfarande.
Svalkar så gott.

Ni får sova gott.

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0