Lite dravel

Jag får ny kyl och frys :)
Han skruvade även till eluttaget som sett lite farligt ut och kommer komma i början på januari för att spola golv brunnen i badrummet som inte låter vattnet rinna ner och även fixa ett stopp till balkongen så jag inte behöver använda tråd och hammare för att ha lite öppet. ;)
Det var jag som sa att det var okej att han kommer först i början på januari, har jag levt med blött golv och avloppslukt i badrummet så här länge kan jag nog vänta några veckor till. ;)

Sen har jag sett på de föreläsningar jag hade tänkt. Nu har det bara en del att läsa i boken och sen är det på med nästa avsnitt inför måndagen. Och kanske om man hinner, börja om från början och gå igenom det man börjar glömma nu.

Sen visade det sig att jag var inte alls klar med julklapparna..
Jag hann inte först med klappen till lillebror så nu måste jag komma på nått annat.
Och då måste jag ta mig till affärer.. Det är nog där skon klämmer åt mest ;)
Är ju så tråkigt! Och ännu tråkigare när man gör det ensam.
Men det löser sig.
Fick ett mail förut om böckerna jag beställt till Albin, de har skickat den ena men inte den andra??
Jaa... Vi får se om det hinner komma hit innan då.

Sen är det nyår oxå, jag kom med en idé till Börje här i förra veckan att vi kunde vara i deras lokal på väjern och ha kalas. Lite knytkalas så med singstar och så. Jag kanske skrev det? Minns inte.
Det visade sig iaf att Alexandra oxå hade kommit på det och de hade pratat på det.
Men då måste hon få ihop tillräckligt med folk för hon måste hyra lokalen då.
Men det ser bra mörkt ut, tydligen känner vi inte så många människor.
Och det enda Börje bryr sig om är om de kan hyra ut den eller inte.
Jag tycker det lät som en kanon kul idé, lite fest och singstar.
Men sen är ju inte jag delägare och bryr mig om pengar i detta fallet ;)
Så man får nog försöka hitta på nått annat att göra istället.

Men nu ska jag nog lägga mig i sängen.
Börjar bli trötter nu.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0