God fortsättning

Hoppas ni alla haft en härlig jul och fått god mat och fina paket.

Här har det varit lungt och god mat man tills man mådde illa, men man lyckades allt klämma i sig lite godis efter det ändå ;) Och fina paket fick jag =)
Sen har det bara varit lungt.
Igår gick jag hela dagen i pyjamasen jag fick av Martin.
Tänkte plugga men så funkade inte disco, vår sida där vi har kurserna, så kunde inte se på föreläsningarna.
Fick läst lite i boken men jag lär mig mer av de där föreläsningarna har jag märkt :)
Men idag funkar det! Så idag ska jag titta, fast inte förrän efter jag varit hos Solveig och fått mat :P
Gratis mat gillar vi!
Vi åker snart så ingen idé att börja nu.

Men får ta på mig jackan och så.

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: carro a

ja hon e verkligen värd ett stort fång rosor solweig. som lagar mat till alla jämt.

2009-12-29 @ 09:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0