3:e december

Jag har inte riktigt fått in det att det är torsdag idag, hela dagen har jag trott att det är två dagar till fredag.
Men neeeej, inte då.
Var hos Sandra på lunch dejt idag :)
Och sen hem och kollade på föreläsningar och läste igenom power point bilder.
Johan var här på eftermiddagen med, han spelade och jag pluggade fram tills det var dax att göra mat.
Sen spelade vi lite tv spel tillsammans innan Börje kom hem.
Och nu har jag kollat på tv.
Nu är det snart dax att sova känner jag i ögonen.
Imorgon ska jag läsa och läsa.
Och sen är det ju visst lördag då. Hahaha.
Så då blir det Göteborg, kanske lite julklappsshopping men mest ser jag fram emot middagen :)
Efter den blir det utgång och på söndag blir det troligen Liseberg..
Om vi inte åker hem tidigt.
Ja, Robin ska med till "rätt" kommun.
Han ska vara här hela nästa vecka, är det sagt.
Ja inte här, här, men hos sin mamma.

Men just det.
Sängen.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0