Dagen

Jag är seeeg. Kom upp i morse (som en zombi men upp kom jag). Iväg kom jag och var i skolan i god tid.
Kom in så stod jag va klart inte med på listan! Och vakten får det att låta som att det är MITT fel trots två anmälningar, ett mail och ett telefonsamtal?? Men jag var inte ensam, det var MÅNGA som var med om samma sak men ändå fortsatte han låta som det var våra fel? "För vi ska anmäla oss och anmäla oss i tid". Var iaf en tjej som sa emot och tyckte att vi hade gjort vår del då är det väl iaf skolans plikt att se till att dom gör sin del rätt?

Fick iaf plats och satt mig, nervös och illamående (som vanligt inför tenta) *haha*.
Fick tentan, öppnade den och kände "Åh gud, kan jag detta? Vad är detta?".
Vissa saker kände jag inte igen alls! Varken läst eller hört... Men men, vad mer kan man göra än försöka?
Så jag försökte, svarade på allt utom en delfråga. (Sen är väl inte svaren de bästa alltid heller ;))
Men nu är det bara att vänta och se..

Åkte hem, tog en extra sväng i Trollhättan pga felsväng (som tur inte i stan för då hade jag nog dött), vände och hittade rätt, lämnade bilen, gick hem och då hamnade jag framför tvn och somnade.
Fick tvingat mig upp där nån gång, gjort mat, blev mätt och nu har jag huvudvärk och mår illa och funderar på hur jag ska orka börja plugga igen. Känns inget lockande just nu iaf när man inte mår bra.
Kanske lika bra att vila huvudet och ta nya tag imorgon, tidigt istället.
Det får ju bli två dagar av mycket räkning! Blir säkert kanon bra.
Jag KAN som sagt.. Även om det där kan:et känns lite tunt just nu.
Men som sagt nya tag!

Två dagar plugg, lördag tenta och barnkalas, söndag.. Städ? Vila? Lästa i boken inför måndagen?
Måndag, skolstart!
Hoppas nu man klarar tentorna, eller iaf en, så man inte går där inne i onödan..
Nej just det, positiva tankar!
Är för trött för att tänka..

Så jag ska nog.. Göra nått annat.
Fast det kommer ett inlägg till innan dess.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0