Måndag

Idag har varit och är fortfarande en stressig dag på jobbet!
Sitter i växeln då den ordinarie är sjuk.
Och oj vad det har ringt! Skulle fika på lite varm choklad och smörgås med städerskan, men hon fick då fika själv för jag hann inte sätta mig för det ringde så, så chokladen var kall när jag väl fick chansen att dricka :(
Och smörgås var ingen idé att äta för då var det bra en timme till lunch. (jag tror vi skulle börja tjugo i tio.. så det var konstant i en och en halv timme.. )

Men jag fick även ett mail förut.. Med lite beröm :) Det var en som var super nöjd med hur jag hade hjälpt dem med deras ärende =) Kul när man får det tillbaka så :)
Och även Siv kom ut och sa att allt hade funkat kanon bra nu när hon varit borta :)
Skönt att de tycker man sköter sig iaf =)
Kanske man kan få komma tillbaka även nästa sommar :)
Fast... Sen trodde vi väl inget annat än att det skulle gå bra ;)

Nej snart lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0