Uppdatering

Japp, sitter med anteckningar, papper, böcker och gamla tentor...
Fast, ja, just nu skriver jag ju här.

Var trevligt hos Robin igår :) Vi spelade yatzy, jag vann så klart! ;)
Sen gick jag hem för trodde maten var snart klar.. Tji fick jag :P
Så innan maten var klar spelades det lite Wii och så.
När de åkte ringde Börje och frågade om jag kunde se Alexandras nyckel...
Men inte hittar jag den nån stans! Det är andra saken som försvinner för henne när hon varit här, på två gånger!
Jag fattar inte.. Rotade igenom sofforna men hittade 3,5, en penna och en nagelsax som varit borta i två år..
Men ingen nyckel! Hörde med henne förut om hon hittat den men inte då och hon var 100 på att hon lagt den i min soffa..
Skumt. Mitt husspöke som inte gillar hennes saker? Eller kanske gillar sakerna lite väääl mycket?
Ja jag vet inte, hon skulle iaf komma sen och ta en kik hon med. Kan ju hoppas att det bara är jag som är blind och att hon hittar den själv. Kanske hittar mer saker i soffan, som den där saxen.. Jag vet inte hur många gånger jag har varit och rotat i soffan efter den men aldrig känt den tills igår. Sjukt.

Men nu ska jag fortsätta plugga, är än så länge rätt lugn... Utåt sett iaf ;) och inte såå där upprörd inombords som vanligt.. Men vänta till kvällen så sätter det väl igång :P
Men jag KAN och jag SKA klara detta! Det blir så bra så!
Men får allt fortsätta ändå, får ju en paus sedan när hon kommer.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0