suck

Jag känner inte för att gå ut idag, det är varmt och jag vill bara ligga under fläkten.
Ja egentligen borde jag plugga men inte så lätt att koncentrera sig med en unge som spelar tv spel för ute och leka är han inte. Fast jag kan väl förstå oxå, han har faktiskt varit runt och frågat efter kompisar men ingen som varit hemma.
Men jag kan inte koncentrera mig när det ska låta.
Fick pluggat lite innan han kom.
Men nu funderar vi på att laga mat och så.
Men då somnade Börje, som är sååå trött för han har jobbat, i sängen?
Och jag vill inte gå ut! Jag vill inte springa på affären i värmen bland folk som jag bara kommer vilja slå ner.
Jag vill inte köra hans bil som är helt knäpp med växlarna.
Men verkar ju inte som det blir nån mat annars om inte jag åker?
Hade det bara varit mig så hade jag nog struntat i det utan dåligt samvete, men Johan ska ju ha mat han med!

Ja ja, det löser sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0