Redan torsdag!

Nu står cykeln här i cykelstället på utsidan.. Men nej jag har inte vågat mig upp på den än.
Skulle nog behövas fylla på luft i däcken.. Men var gör man det?
Jag äger ingen cykelpump.
Och sen skulle jag nog behövt stödhjul så jag inte ramlar. *hahaha*

Såg förut med att ni har schemat kommit upp.
Så vi börjar läsa en statestik kurs.
Bara att börja jaga böckerna.
Så den 31:a har vi första skoldagen.

Gick hem tidigt idag, hade gjort allt och fanns inget att göra så jag gick hem och pluggade.
Men nu känner jag en psykbryt krypande så tog en paus.
Men blir säkert bra när det är klart.
Tror inte jag kommer sitta och ha psykbryt på ett jobb iaf ;) Fast.. man vet aldrig!

Och det andra jag skrev om här om dagen då.. Jo han hörde av sig igår, kvart i åtta på morgonen med ett "vad gör du på lördag?". Jag reagerade med alla taggar ut för jag trodde det var ett barnvaktsfrågade.
Så skrev att jag är bjuden på fest (vilket är sant, men jag ska inte gå vilket han inte behöver veta). Men det gällde att han funderade på att åka till Liseberg. Men med mina 295 kr kommer jag inte långt där.  *haha*
Sen kom han på att det var Vallåkra i helgen, och efter han försökt fiska efter barnvakt (jag erbjöd mig aldrig) så frågade han om jag ville med. Men han gjorde oxå klart att det var bara massa bildelar och iiiinget kul om man inte var intresserad av sånt ;) Men svarade att jag måste plugga så kunde inte följa med.
Så igår var han lite "fjäskig" nästan men idag.. Är han som vanligt "trött" vilket innebär att han blir grinig, tråkig och irriterande. Han svarade inte när jag skickade en fråga så då ringde jag efter några timmar, och då "skulle han nog göra det men glömt" och medan jag pratade börjar han trycka på telefon och svara på ett sms.
Ja det var ju kul, pratar man och så lyssnar han så uppenbart inte.
Så då blev jag förbannad igen och sa vad jag tyckte.
Han får väl för fan lära sig nån gång, vanligt jävla vett iaf.
Ja ja.
Tur det är min blogg så jag kan få klaga över den människan precis hur mycket jag vill ;)
Mer synd om er som läser om det.

Imorgon är sista dagen på jobbet med! För denna gången.. För jag hoppas man får komma tillbaka nästa sommar.
Hela sommaren.

Nu får jag väl försöka komma på om jag ska göra nått och äta, och sen fortsätta plugga.
Och hoppas att psykbrytet håller sig borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0