Orkade inte vänta.

Nej jag orkade inte vänta tills efter lunch.
Så jag ringde med en gång istället och nej de hade inte fått in nån anmälan.
De har haft nått problem med det där så det var visst många som ringt och frågat om det.
Men jag ska få skriva iaf! Var ju skönt det.
Men de får göra nått åt det där systemet de har för det verkar ha varit problem varje gång med just anmälningarna till omtentan. Men men, nu är det iaf löst och jag får komma dit i god tid, för är vi många som kommer och de inte har tillräckligt med tentor, får de trycka upp nya och då får man vänta och börja skriva senare.
Men man skulle få den tiden man har på sig iaf. Vore ju lite tyket att få börja senare och sen inte få sitta i de timmarna man har på sig.
Men nu kan jag släppa det iaf! Och fortsätta plugga istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0