Onsdag

Inatt vaknade jag med tårarna rinnandes och i ett djupt andetag.
Jag drömde att jag jobbade på kontoret, det var som om det vore idag då jag ska jobba eftermiddag i växeln, men så hade Martin dött. Jag var ändå på jobbet och jobbade tills jag fick veta att begravningen skulle vara som idag eftermiddag. Så det blev rörigt på jobbet och folk skulle trösta mig och först var jag, som alltid i mina drömmar, sist att veta att det ens var begravning! Ja ja rörigt var det iaf men det som gjorde att jag vaknade gråtandes var ju att lillebror var död. Så hemskt! Så jag vaknade och fick skickat ett sms och sagt att jag älskade honom iaf, precis som jag gjorde med mamma när jag drömde att hon var död.
Men nu kollade jag.. Och en släktingsdöd betyder ett arv... Hmm... Hoppas det är ett stort arv med mycket pengar bara ;)
Begravning var bara bra saker med men nu var jag ju aldrig där, vaknade ju innan dess utan pratade bara om det.. Så jag pratar väl bara om bra saker då jag gör dem inte än ;)


Sitter på jobbet och har massor att göra *harkel*.
Men som sagt i eftermiddag är det växeln som gäller.

Och så vill jag tacka Sandra för att hon kommenterat!
Yeay! Iaf nån som gjort det =)
Första på... En vecka eller två? *haha*

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det var väldigt vad du drömmer.. att man kan få ihop allt! Jobbigt bara när det är såna där hemska drömmar..

2009-08-05 @ 10:21:21
URL: http://mittlivsomramona.blogg.se/
Postat av: Jezz

Jag har ofta, väldigt ofta, massa underliga drömmar och brukar komma ihåg dem. Blir mer förvånad de gångerna jag vaknar och inte minns vad jag drömt.

Men sådana här drömmar där man vaknar och är ledsen och nästan i panik för man inte riktigt fattat än om det är verkligt.. Sådana är värst.

2009-08-05 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0