Måndagen i (en massa) ord

Detta har inte varit någon bra plugg dag!
Vaknade ju tidigt, men inte fick jag kommit igång tidigare för det.
Nej då låg jag i sängen och funderade på om jag skulle sova mer eller inte.
Det var inte bara att bara över det beslutet ;)
Sen fick jag ju iaf duschat och kommit iväg och lämnat kort och bok och pratat med dem i växeln.
De fick mina nummer och så ringer dom ifall de skulle behöva mig som vikarie. :)
Jag har fått plugga, jag har läst och kollat på övningar men inte ens nära så mycket jag skulle önska.
Men har inte haft nån ro till det heller, bara haft annat i huvudet.
Men har iaf fått pratat med Karen på msn, det har vi knappt gjort på en månad eller mer!
Och sen pratade jag med Valle i telefon oxå.

Halv fem stod jag ute och väntade på Börje, så hämtade vi Johan och åkte till mamma där det bjöds på middag :D
Så vi åt lasagne med henne och Ramona, gott gott!
Men den där rastlöse som inte är nöjd om han inte har nått att göra eller 84 töser runt sig kunde ju inte sitta still länge efter maten var uppäten så vi åkte rätt snart hem igen.
Och då har jag bara suttit i soffan med ett tomt huvud.
Men en "ledig" dag gör nog inget. Kanske bara gör gott när man inte trycker och trycker in saker.
Är ju en ny dag imorgon!

Fick brev från skolan idag. Min första tanke var "nu står det att jag inte får fortsätta" (heja positiva mig) men det stod bara vilken kurs som var den första och att man måste registrera sig.
Men fortfarande inget om tentorna!
Hör jag inget på onsdag får jag skicka igen eller se om det finns nått nummer att ringa.

När jag var på biblioteket idag fick jag sån lust att låna böcker.
Läste några böcker på gymnasiet som jag tyckte var väldigt bra.
Grät säkert många gånger till dem.
Dom var jag sugen på att låna, ja en åt gången då ;)
Men bestämde mig för att det är ingen idé just nu iaf.
Då glömmer jag väl allt vad finansiell och internationell ekonomi heter.

Men nu ska jag nog lägga mig.. Redan trött.

Sov gott.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0