Lördags kvällen

Ja, jag fick iaf tagit på mig lite kläder till sist.
Och när hon kom så gick vi ner ganska så direkt.
Tog ut en peng så man kunde betala inträde och köpa en dricka.
Sen satte vi oss på uteserveringen och pratade och tittade på folk.
Vi sa namn på dom vi visste vad dom hette när de gick förbi..
Ja, vi kände inga folk.. Men vi kände igen en del! Till slut iaf..
Men sen fick Caroline försöka hitta sig ett sätt att komma sig hem på.
Blev med buss till sist, vi såg ingen tabell där nere men tittade när vi kom hem hit.
Och då hade hon 7 minuter på sig, men hon är snabb och lätt så hon hann med bussen.
Så blev inget dansande på dansgolvet, men lite diggande vid bordet iaf.
Men jag tyckte det var gott att bara komma hemifrån och sitta där så jag är nöjd ändå.
Kommer ju förhoppningsvis fler gånger som man får chansen att dansa på ;)

Men nu är det nog dax för sängen.

God natt.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0