Lite mer dravel

Det gick över.

Men nu ger jag nog upp pluggandet för idag och ser fram emot en heldag imorgon istället.

Det är så konstigt, direkt när jag började jobba kom jag därifrån och var glad och kändes bra.
Idag när jag gick hem var allt tråkigt och jobbigt istället.
Jag trivs nog med att jobba!
Fick lite beröm av chefen på kansli oxå :)
Alltid kul att höra att de tycker man gjort ett bra jobb.
Och "andra" hon pratat med tyckte oxå det gick bra för mig.. Undra vilka det är som pratar om mig?
Men så länge det är bra saker får de väl prata då ;)
Vid fikat på eftermiddagen bjöd Ingrid på bullar för att säga tack och hej då till mig.
Det tyckte jag var väldigt snällt, roligare när de märker att man slutar än när man går och ingen märker det ens.
Jag fick skickat ett hej då mail till de olika människorna oxå :)
Så får vi se om det kan tänkas bli lite extra jobb..
Kanske kanske :)

Nu ska jag nog bara slänga mig på soffan och se om det finns nått där, annars slänger jag mig nog i sängen..
Om jag kan slita mig från finansiell ekonomins anteckningar och bok.. ;)
Den måste jag lämna tillbaka senast måndag oxå, kunde inte låna om den mer. Men fick kopierat ut det viktigaste ur den och så får jag kolla igenom den i helgen lite grann så blir det säkert bra det med :)
Är iaf skönt att man känner igen det man läser från föreläsningarna det måste ju betyda att det finns där inne nån stans.. =D
Detta kommer gå så bra så!
Jag har kommit fram till att det måste gå bra för annars kommer jag inte kunna köpa busskort så jag kan åka till skolan ens ;) *haha*
Men allt löser sig och så SKA jag ju klara det! Jag kan, jag kan, jag kan!

Nej soffan ja..

Ha en fortsatt skön kväll.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0