Jobbiga människor

Usch, vad jag inte gillar påstridiga människor.
I telefon går det bra men värre när de står framför mig och försöker.
De på övervåningen, tekniska och miljö & bygg, har ingen telefon eller besökstid på eftermiddagarna
och detta förklarar jag men ändå står de och försöker få mig att ringa upp eller bara "gå förbi och knacka på".
Nej det vill jag inte för jag har hört hur de klagar på växeln i vanliga fall och jag vill inte göra det värre..
Så jag försöker hålla på att de får återkomma imorgon förmiddag.. Vilket inte är så uppskattat kanske.
Men det är så det är.. "Det är värre än att få komma till banken". Öhh... Ja ha?
Men men, snart behöver jag inte ta i det mer.
Sista veckan nu och imorgon är sista dagen i växeln.
Är jätte kul för har ingen som avlöser mig, för hon är sjuk.
Så inga raster får jag heller.. Men men, det är lite lugnare nu på eftermiddagen (ska väl inte säga för mycket antar jag) så då hinner man iaf andas emellanåt. Vilket man knappt hann på förmiddagen..
Och måndagar är det störst rusch på så tisdagen brukar vara lugnare.

Nej får väl.. Ja göra nått annat än skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0