Inget annat än vanligt dravel

Jag har läst det jag hade tänkt idag, fast ja egentligen hade jag väl tänkt mer fast i det andra ämnet.
Men idag (också) har jag varit så ofocuserad. Vilket är vääääldigt dumt eftersom det närmar sig snabbt nu till tenta!
Men, nya tag imorgon!

Annars finns det inte mycket att säga.
Mamma var här en 10 minuter idag med Sandra. Jag blev mycket förvånad och tyckte det var lite jobbigt när det är dammit över allt och jag gick i en klänning som bara hängde. *haha*
Men men det gick ju det med.

Har kollat på nästa kurs vi ska börja läsa.. Tillämpad statestik..
Och hör och häpna.. Det verkar ganska intressant.
Men blir nog heldagar i skolan. Det är datalab. som vi ska göra och de ska vara inlämnade vissa datum.
Är det inlämnat försent rättar dom inte ens uppgifterna.. Och det är ju databaserat då och är ett program som finns i skolan.
Fast stod att man kunde köpa en skiva om man vill ha hemma.. Funderar på det ifall den inte är för dyr.
Så kan man ju jobba hemma de dagarna man inte behöver åka in. Fick mail också att boken till kursen är skickad så jag borde ha den mitten på nästa vecka, kan jag ju hinna bläddra i den innan vi börjar.
Man kunde även jobba i grupp.. Men vet inte hur det blir med det.. Dalsi ska ju inte fortsätta :(
Kanske enklast att bara göra det själv.. Skulle varit nån mer här ifrån.. Men inte då, det är bara jag.
Ja ja, blir säkert bra. Det jag läste verkar ganska okej och "lätt", men det var ju bara själva början! Lär ju bli svårare, kanske mycket svårare, längre in och i de senare mondulerna.
Men som sagt, just nu låter det rätt spännande och intressant. Om inte mitt huvud har sprängts innan dess för jag försöker trycka in detta andra jag läser nu då ;)

Fast nu ska jag nog lägga mig. Är trött. Hoppas bara jag somnar direkt!
Så här har det varit de andra kvällarna, jag är helt slut men när jag väl ligger så bara jag vrider och vänder på mig.
Fast vaknar ändå rätt tidigt, här om dan tio i åtta, igår kvart över sju (men då VÄGRADE jag gå upp), idag vaknade jag kvart över sex?? Nej då går man INTE upp. Så jag la mig ner och tvingade mig att somna om ;)

Nej nu ska jag slänga mig i säng innan jag piggnar på igen.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0