Imorgon gäller det..

Ja.. Idag har jag varit riktigt duktig om jag får säga det själv ;)
Jag har räknat och räknat och räknat och räknat, läst lite och sen räknat lite mer.
Ett par gånger har huvudet känts som deg och dagen har varit otroligt lång men så är det.
Väskan är packad, nästan iaf räknaren ska ner oxå, mycket viktigt!
Bilen är på parkeringen.
Klockan är ställd.
Jag var på väg att hitta kläder, vilket inte är lätt då allt ligger i tvätten typ och det bara regnar (tänkte sommarkläder) men så hamnade jag framför räknandet på nått sätt iaf?? *haha*
Jag är nervös, jag mår illa och lite lagom stressad.. Men det hör visst till :P
Jag kan det, det känns bra. Men känns som jag är livrädd för att få en blackout när jag väl sitter där..
Men fem timmar har jag på mig så det ska väl gå.. Nån gång kommer det väl tillbaka..

Jag hoppas visserligen att jag inte sitter i fem timmar för det hade varit skönt att komma hem någorlunda tidigt så man kan vila innan det blir barnkalas. Var ju sagt så att det var hans klasskamrater som skulle komma men det är visst dom och sen reste av Börjes töser. Och jag och Andreas blev lek"tanter". Så om det är fint väder, vilket jag hoppas!, så ska dom andra sitta inne medan vi två ska kolla ungarna? Ja ja, skitsamma. Blir säkert bra nån gång.
Ska komma ihåg att hoppa in på Torp för Carro efteråt med. Men det ska jag väl komma ihåg iaf, frågan är om jag kommer därifrån levande eller hamnar i ett hörn gungandes och nynnandes för allt folk. ;)

Nu längtar jag bara till imorgon kväll så tenta och barnkalas är över. Risken finns väl att man sover väldigt tidigt imorgon ;)

Så håll nu tummarna imorgon.
Så ska jag mantra hela vägen "jag kan, jag kan, jag kan".
För det kan jag! O ja att jag kan!
Men nu ska jag hitta kläder så jag slipper göra det imorgon när jag är yrvaken och sen är det sängen som gäller!

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0