Gick bra ändå

Det löste sig ändå, vi åkte tillsammans ;)
Han körde och jag gick in. *haha*
Sen blev det tacos. Gott gott!
Sen spelade Johan och jag wii.. Igen.. *haha*
Har gjorts hela dagen, förutom en stund där då jag trodde det var sönder.
Vi skulle egentligen ha ätit lite godis och sett nån film tillsammans.
Men han var ju såå trött, så han somnade ju IGEN när vi spelade efter maten.
Och sen kom han på att han kanske skulle gå hem och lägga sig.
Så då gick dom.
Så då var jag lite tuff... Jag tittade på en thriller jag lånat av Robin..
Hatar sådana där filmer ;)
Och ensam!
Men är man tuff så är man!
Och överlevde gjorde jag ju. =)

Nu står Snuten i Hollywood på och så får det väl bli sängen om en stund.

Nej hoppas ni haft en trevlig dag.

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0