Fundering

Ibland kommer det saker som jag vill skriva, jag kan t om sitta och formulera inlägget i huvudet.
Men sen... Sen tänker jag igen och tänker att "nej, det ska jag inte skriva".
Det blir så personligt då.
Och ibland är man kanske inte redo för att vara det.
Men nån gång ska man väl vara personlig?
Vet inte när jag är så där riktigt personlig.
Är jag det med nån?
Eller håller jag mig alltid lite på avstånd ändå?
När man inte själv vill se tankarna i ljuset så att säga?
Tycker det är svårt oxå för jag vet sällan hur jag ska formulera mig.
Ja jag vet inte.
Försöker lyfta lite på locket ibland men det är bra sällan ;)
Kanske därför bloggen är så trist. Kan ju så vara.
Ni som läser, ni är inte många och jag vet vilka ni är, ja iaf de flesta.
Så ni känner mig, jag känner er så varför ska det då vara så svårt att vara lite mer "öppen".

Hmm... Ja detta gjorde mig inte mycket klokare iaf..
Ja ja.
Ni fick iaf ett inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0