Drömmar

Inatt har jag drömt olika saker, drömde att Martin hade gått och gift sig. Det gillade jag inte för jag gillade inte bruden.
Sen visade det sig oxå att han var pappa, till ett barn som från början var sagt att vara en annans.
Allt detta är folk jag "känner". Så det var lite rörigt. ;)
Sen i nån dröm var jag även på badhuset med Johan men vi badade aldrig för nått hände, som jag inte minns.
Och sen kommer jag ihåg konstiga långa stora omklädningsrum.
Ja ni vet, som vanligt är mina drömmar härligt snurriga.

Karen kom med den enkla idé, att jag fyller tom flaskor med vatten!
Det är ju så självklart men det hade jag inte den minsta tanke på!! *hahaha*
Så nu ska det fyllas vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0