Dravel dravel

Tänk om jag bara kunde låta bli att försöka "uppfostra" ungen,
hade blivit så mycket enklare då.
Men jag kan visst inte låta bli utan jag försöker för jag tycker han ska lära sig.
Men inte lätt att försöka när de andra inte gör detsamma.
Inte mitt barn inte mina beskymmer?
Hans far som får det mindre lätt?
Nej inte det heller för det är väl farmor som får ta allt.
*suck*
Ja ja, jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Men irriterad blev jag!

Men nu ska det läggas åt sidan och så ska man läsa finansiell ekonomi, utan att somna..
Lycka till till mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Ramona

Det är tur att han har dig som kan lära honom att skilja på vad som är rätt och fel... Det har han gott av senare i livet om inte annat :)

2009-08-15 @ 16:04:48
URL: http://mittlivsomramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0