Absolut kostnadsfördel..?

Nu gör det inte mycket mer än snurrar i skallen på mig.
Absolut kostnadsfördel.. Först tror jag att det är den som har högst siffra som har den absoluta kostnadsfördelen, sen läser jag igen då ser det ut som det är den som har minst... Sen läser jag igen på ett annat ställe då ser det ut som det är den som har mest?!?! Detta var nått jag trodde jag fattade... Men... Tydligen inte?!?
Det bara snurrar ju..Ja ja... Just nu tror jag det är den med högst siffra... Jag får väl helt enkelt sluta med just dom uppgifterna.
Hade en sån fråga på tentan, jag fick ett halvt poäng av ett. Alltså fick jag den ena rätt.. Men jag vet inte vilken :P
Så det hjälper ju inte direkt. *haha*
Men jag kör på högst! Så står det i föreläsningspappren iaf. Iaf vad jag tolkar det som.
Ska nog lägga ner problemen ett tag. Dom är bara fem och jag har gått igenom dom nåågra gånger nu.
Så får jag nog läsa anteckningar och text istället. Och sen senare kanske byta ämne och läsa på finansiell istället.
Efter lunch ska jag även ringa skola, ifall jag inte fått nått mail tills dess. och höra om anmälningarna..
Börjar bli lite nervös nu ju. Vill ju inte att det ska förstöras av en sån sak när jag gjort allt rätt hittills.

Nepp nu går vi över till texten!

Skriver säkert sen igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0