Välkommen, psykbryt.

Ja då kom psykbrytet.
Sitter nu med tårarna i ögonen och skulle lätt slå sönder datorn för han inte gör som jag vill.
Jag läser men fattar inte nått, allt är på engelska sitter med en jävla ordbok, men fattar ju knappt vad de svenska orden betyder. Sen tror jag att jag har nog lite koll, jo tjena. Lura nån annan med.
Det som han sagt på föreläsningarna och jag skrivit ner, fattar jag lite och kan MEN när man sen tittar på gamla tentor för att få sig en uppfattning av hur de är då kan jag INGET för det han har sagt finns inte där utan det är bara andra konstiga ord (på svenska som jag inte fattar) och där ska jag skriva saker??

VARFÖR är jag på den där jävla skolan för?? Jag kan ju inget! Och tydligen lär jag mig INGET!
VAD FAN HAR JAG DÄR ATT GÖRA.

Trött jag blir!!

Nej nu ska jag göra nått att äta istället, tycka lite synd om mig själv, skälla över hur korkad jag är, och sen är det väl att läsa igen.

Ja just det, jag har ju en tenta till på lördag som jag i mitt enfald trodde förut att jag skulle kunna plugga till även dessa dagar, hade t om tänkt ut ett tidsschema. Jo tjena, det har ju funkat bra. Och nu när det visar sig att jag INGET kan, har jag inte tid att sitta och plugga på omtentan heller.
Jag kommer ALDRIG klara detta så jag får fortsatt pengar till hösten.
Blir till att bli arbetslös, hemlös idiot istället.

Nej, mat dax.

Bye

Kommentarer
Postat av: carro a

kraaam

2009-04-20 @ 18:58:36
Postat av: Ramona

Det ordnar sig ska du se. Du är smart!! Ta en liten paus..sen fixar du detta :-)

2009-04-20 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0