...

Trodde jag ja att det skulle bli som han sagt.
Plötsligt får jag bara ett sms, "jag tar bilen nu och hämtar johan sedan" öhhhh?!?!? (jag hade bilen)
Skrev tillbaka "Han ska ju sova?!" nej men då kunde han vara vaken tills han kom tillbaka.
Pojken var helt slut ju. Jag blev så trött och irriterad.
Han fick badat och sen somnade han liggandes uppe på mig precis när Grey's började.
Så där låg han uppe på mig tills Börje kom (han försökte ringa flera gånger först men jag satt fast så han fick snällt komma upp hit. Och fick bära honom till bilen för han var helt färdig och vaknade inte till. Och det var visst lite jobbigt?!
HUR svårt kan det vara att bära barnet till bilen??? Är ju inte så han är stor och väger massor.
Trött trött trött blir jag!
Men då jag vill åka bil imorgon och inte orkar ta bråk så sa jag inget. Får bli en annan dag när jag vill åka buss tidigt ;)

Han hade iaf med sig en hel påse med fiskgratänger. Men de ligger inte i lådor, bara i påse. Det gillar jag inte.
Men men jag har en massa middagar nu. Gratis.

Fick skickat i väg lappen med, hoppas den duger nu och jag får pengarna snabbt.

Nej nu ska jag väl försöka lugna ner mig lite och lägga mig.
Skola imorgon, till klockan tolv. Så blir buss hem, orkar inte sitta där och vänta.
Samma tid på fredag.
Sen känns det som nån frågat mig om lördag.. Men minns varken vem eller vad det skulle varit det gällde.
Lär jag väl märka annars.

Nej, natti natt på er.


Kommentarer
Postat av: Karen

åååhh!!! aaaahhh!! grrrrr!!!!

2009-04-02 @ 01:43:05
Postat av: Kristina

SUCK

2009-04-02 @ 10:23:24
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0