Fortfarande trött

Igår blev det inget skrivet, hade ingen som helst lust. Vet inte om jag har det nu heller men känns som lite får jag försöka skriva. Känner mig fortfarande trött och färdig, och har ingen större lust att umgås med nån. Känner själv hur otrevlig jag är men orkar inte bry mig. Fick mig ett litet bryt igår i bilen på väg till Trollhättan, det bara kom och gick över lika snabbt och bytes ut mot skam. För jag skämdes. Men men han klarar nog ta det, han har ett eget litet humör nu när han bantar och slutar röka. Sen satt jag mest hemma och var trött på allt och då skulle va klart telefonen ringa i massor. :P
Men kom ju inte i säng tidigt för det, hur sjukt är inte det? Har inget att göra men i säng kommer jag inte. Och hamnar jag i sängen så ser jag ändå på tv.
Halv sju i morse kom Johan, skulle ta honom till skolan idag när Börje hade teori prov klockan åtta. Då var jag inte pigg..
Men fick iaf lämnat han när han skulle lämnas, halv åtta. Och sen öppnade jag balkong dörren för att få in luft och sen sov jag till elva. Och det var så skönt, och hade lätt kunnat ligga en timme eller två till men tänkte det var bäst att gå upp, hade väl bara slutat i huvudvärk.
Sen gjorde jag inte mycket, kollade på tv, tills jag åkte till Hunnebo, till mamma, när jag väntade på att jag skulle hämta pojkarna på dagis. När vi var där, kom Carro, då var hon visst ledig idag hade hon upptäckt så jag behövde inte vara barnvakt. Frågade Börje om han kunde tänka sig hämta mig (var han som körde ut mig, för jag kunde inte låna bilen vid fem för han hade så mycket att göra och behövde bilen) det kunde han vid fem. Så trodde ju han bara skulle hämta mig efter som han hade sååå mycket att göra. Men tydligen var det inte så mycket, för han stannade då där en stund.
Snackades vikt, vikt och vikt och då kände jag bara hur det stod mig upp i halsen så jag var så trevlig så jag satte mig i rummet med en tidning istället. (Inte bara han som pratar vikt känns som det är det enda folk pratar om och orkar inte lyssna mer just nu)
Men nu är jag hemma och har varit över en timme, fått handlat och ätit kvällsmat med Johan.
Nu sitter jag framför tv:n och ser på Cold case, väntar på Grey's.

Känner mig lite konstig, för jag vill träffa folk, kan jag känna, men när jag gör det då vill jag bara slippa dem, då tröttnar jag direkt. Vill bara hem och vara själv. Fortfarande trött i huvudet efter förra veckan kanske? Men nu borde det väl släppa, snart om inte annat.

Ja ja, vet inte vad jag ska skriva mer. Ska bara glo på tv tror jag.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0