Tycker synd om mig själv inlägg

Det är tur att jag aldrig är uttråkad.
Det är tur att han, som blir besviken och sånt när jag inte frågar om han vill med till mamma på påskmiddag, inte frågar om jag vill med till Hunnebo där de tydligen grillade och så.
Det är tur att jag bara klagar och inte tar tag i det?!
Men vad ska jag göra? Skaffa nya kompisar? Hur gör man det? Låtsas som att man tycker saker är roliga fast man inte tycker det? Tjäna ihop mer pengar? Hur gör man DET? Det skulle jag helst vilja veta.
Vad ska man göra? Jag har ingen aning.
Fick en fråga om hur jag hade det egentligen, för han tyckte tydligen det bara låter som jag överlever, inte lever.
Hmm.. Hur ska man ta det?

Inte ens nått på tv finns det, ovanligt va :P
Man bläddrar och bläddrar men inte så det kommer nya program på kanalerna med en gång. ;)
Spindelharpan har jag spelat och tröttnat på.
Finns inget att kolla på på nätet. Karen skriver tydligen ett väldans långt mail ;)
Eller så har hon nått annat för sig, för hon skulle bara svara på ett mail men sen försvann hon.
Och det är några timmar sen nu.

Tur att jag aldrig tycker synd om mig själv :P
Jäkla kul att läsa om. NOT.
Hade det varit en vanlig torsdag hade jag inte varit så här rastlös, förrän imorgon ;)

Men jag får väl fortsätta bläddra lite mer på tvn, kanske plocka lite med disken.
Ingen annan som gör det har jag märkt. :P Hustomten verkar gått i ide eller flyttat.

Ni får sova så gott.

Hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0