Torsdag

Idag känner jag mig.. Lite smått galen? Lite off? Lite nere? Lite trött på't?
Eller alla sakerna. Så är det nog.
Så då har jag tänkt att jag ska gräva ner mig lite i det, för kommer snart ha tröttnat på det.
Och då tänkte jag först att jag skulle stänga av telefoner och dator och allt och bara lägga mig i badet.
Sen om jag gör det... Det är ju en annan femma. Lär inte kunna hålla mig ifrån att vara nåbar. ;)
Har ju annat och göra med, så om jag får tummen ur snart blir det fint.
Har iaf inga planer på att ha en liten grabb på 7 här idag. DÅ ska jag nog vara onåbar när hans fader försöker få tag i mig. Men då vet jag att han är så ful så han skickar bort barnet som får knacka. För en pik, det kan man inte förstå.

Varit i skolan idag, var lite jobbigt för jag höll på att somna! På riktigt!
Och vi satt på andra raden fram ifrån, inget bra ställe att sitta och sova på :P
Var pigg när jag satte mig där men sen gick ögonen i kors, och jag vaknade till flera gånger. Pinsamt ju!
Men men så är det. Han lär ha sett folk sova förut på föreläsningarna. ;P

Nej nu ska jag... Göra nått annat.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0