Skärtorsdag

Redan torsdag idag.. Det gick undan..
Varit i skolan, höll på att somna första timmen men sen piggnade jag på.

Sen jag kom hem har jag inte gjort en sak. Bara suttit här framför datorn, jo just det jag har ju faktiskt ätit.
Funderar på om jag ska hoppa i duschen nu.. Ska ju visst ut idag.. *haha*
Vid halv sex ska jag möta upp Emma och så ska vi på systemet. Fick ta med mig henne för jag vet inte hur det ska gå annars med allt folk! Det hade väl slutat med att antingen hade jag kastat flaskor kring mig på idioterna eller hamnat i ett hörn nynnandes och gungandes fram och tillbaka.

Så till kvällen blir det Hunnebo. Var och när det får vi se..
Vet inte ens vad jag ska ha på mig..
Och det jag vill ha på mig på lördag funderar jag på att skippa för då får jag ha en kofta över och det lär bli varmt där!
Är det ju alltid men ännu varmare än vanligt!

Ja ja, vi får se vad man kan hitta.. Finns ju inget direkt jag vill ha.. Kläderna bara krymper och krymper ju :P

Nej om jag ska ta och duscha då.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0