Sista april

Har fått hämtat boken nu, eller ja lånat är ju rätt ord. Skönt det :)
Så fick mig ett nytt kort, gratis, inte illa (stod att ersättnings kort kostade 20 kr :P)

Sen har jag inte gjort mycket mer, blev så trött förut så jag sov en stund! Nu får jag sluta sova tror jag.
Men skönt är det.
Börjar bli lite rastlös med, inför kvällen. Är ju ledig dag imorgon då behöver det ju hända nått idag :P
Men blir väl bara att sitta här hemma. Får väl titta på nån film eller nått.
Mitt paket från Ellos har kommit! Men får se om jag får hämtat det idag, lite otymplygt att bära på.

Glass vill jag ha... Det hade varit gott. Kanske får ta en tur till konsum sen, eller tugga på en isbit.

Och så ska jag inte glömma..

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Karens födelsedag. Hurra hurra hurra.

(är nog dax att ta lite nya kort snart... Den börjar bli lite uttjatad ;))

Men nu ska jag ta nått att äta.

Kisses och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0